neurcity problem s desktopem

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sat Oct 23 21:40:11 CEST 2021

Zvláštní je ten nekonečný logout.
Takhle se chová session, pokud jí zůstane něco běžet "na backgroungu" a
shell si myslí, že má počkat, až se to ukončí.

Proto bych se podíval v nějakých spouštěcích scritech po nějakém
zapomenutém &, které nějakou hloupost odloží a ta hloupost nikdy nekončí.
Nebo třeba pstree by mohlo napovědět.

Ale možná mířím špatně.