upgrade BSD 10.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 27 02:29:26 CEST 2021

cizek.milan at seznam.cz wrote on 23.09.2021 12:26:
> Mám to fyzicky dál, takže je snaha rozjet ten ipmitool, abych stroj mohl nějak jednoduše najít a bootnout.

Tak tady jsem se ztratil mezi prvni a druhou pulkou vety. Jak by ti
ipmitool mohl pomoct s bootovanim toho stroje ? Na nenabootovanem stejne
nepobezi ...

> Ad a) problém je staré pkg

Tak to rozbal rucne.

> Nebo ipmitool možná zkusit vykompilovat úplně ze zdrojáků? Ale to jsem nikdy nedělal.

To by sammozrejme taky slo, ale porad jednodussi to je z tech portu, jen ...

... se mosis podivat do toho LOGu jakej option se kterymi ten preklad
vola ten starsi prekladac neumi a pak zaridit aby se to volalo bez nej.