upgrade BSD 10.0

cizek.milan at seznam.cz cizek.milan at seznam.cz
Thu Sep 23 12:26:25 CEST 2021

Ahoj,

certifikáty vyřešeny, Ivo mi poslal ca_root_nss-3.32.1.txz, čímž mu děkuji.

Pokud jde o tento stroj, tak je to historie a moc se mi nechce dělat
upgrade, byť tam toho moc není. Jeho funkce bude nahrazena instalovaným
novým strojem, do té doby ale zůstává jako produkční (běží tam vlastně jen
asterisk).
Mám to fyzicky dál, takže je snaha rozjet ten ipmitool, abych stroj mohl
nějak jednoduše najít a bootnout.

Ad a) problém je staré pkg

:/usr/ports/sysutils/ipmitool # make
===>  ipmitool-1.8.18_3 pkg(8) must be version 1.15.9 or greater, but you
have 1.6.2. You must upgrade the ports-mgmt/pkg port first.
*** Error code 1

Jediné co mi prošlo bez problémů je portsnap fetch update.
Asi bych tedy potřeboval ještě balíček pkg.

Nebo ipmitool možná zkusit vykompilovat úplně ze zdrojáků? Ale to jsem nikdy
nedělal.
Asi si zkusím 10.0 nainstalovat někam do virtuálu, release iso je k
dispozici, a pak zkoušet.

Milan

nainstalovat