binarni balicky

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sun Aug 22 20:14:46 CEST 2021

Dne 22.8.2021 v 15:33 Dan Lukes napsal(a):
> Ja bych uz to nejspis vydrzel a pockal si s upgradem na 13.1

Asi ano. Hlavně budu muset nějak zvládnout upgrade se zachováním
stávajícího u-bootu, protože ty nové už na mém hardware nebootují.

> A uvaz, zda by pro tebe nebylo ve vysledku efektivnejsi se s novym
> hadrwarem pomalu posouvat smerem k 64bitovym ARMum, protoze ty jsou od
> 13.0-R tier-1

Mno zatím nevím nic o novém hardware. Já sám nemám moc motivaci si jej
kupovat, protože stávající dělá to co se od něj očekává. Asi počkám až
někdy do roku 2027 kdy mi dojde druhá gigasekunda. To bude důvod ukončit
32bit.