binarni balicky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Aug 22 15:33:22 CEST 2021

Jindrich Fucik wrote on 22.08.2021 11:31:
> Takže asi mohu přejít na vlastní překlad, nebo se mohu pokusit přejít na 13.0 RELEASE

No, preci jen je ARM7 "jen" tier-2 platforma.

Ja bych uz to nejspis vydrzel a pockal si s upgradem na 13.1

Do te doby bych pripadne kriticke chyby v softwaru z portu (zdaleka ne
vsechno co je zalistovano ve vulnarabilities je kriticka chyba) resil
vlastnim prekladem opatchovane verze daneho portu.

A uvaz, zda by pro tebe nebylo ve vysledku efektivnejsi se s novym
hadrwarem pomalu posouvat smerem k 64bitovym ARMum, protoze ty jsou od
13.0-R tier-1