Problem s bootovanim po upgrade na 12.2

Čiernik Tomáš tomas at ciernik.sk
Wed Aug 4 13:08:12 CEST 2021

Asi to bude výstrel úplne naslepo, ale niečo podobné mi pravdepodobne
robil USB modem Huawei e3372. Chyba sa nevyskytovala zakaždým, takže
diagnostikovať to bol "zážitok".

Problémy prestali po presunutí USB kľúča na iný stroj. OS má ten istý
(FreeBSD 12.2), ale:

- nemá nainštalovaný a nakonfigurovaný usb_modeswitch (nemyslím si, že
by práve tento spôsoboval uvedené problémy)

- je pripojený do "power" USB portu. Keďže vtedy aj teraz bol zapojený
cez USB predlžovačku, mohlo by to spolu súvisieť.

Tomáš.

Dňa 27. 7. 2021 o 17:03 Miroslav Lachman napísal(a):