cim vic jader CPU, tim pomalejsi - bhyve

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed May 26 03:03:11 CEST 2021

On 14/05/2021 13:01, Miroslav Lachman wrote:
> [...]

Tak tu mam dalsi poznatky ohledne VirtualBoxu. Po upgrade z 5.2 na
6.1.18 vsechny tri typy emulovanych Intel sitovek (em0) v guestu jedou
rychlosti okolo 15 - 30 kBps. Takze jsem je zmenil za virtio-net
(vtnet0) a ty jednou plnou rychlosti.

Ve verzi 6.1.18 mi nefunguje VNC. takze je dost problem, kdyz VM zatuhne
a ja se nemuzu podivat na konzoli, pripadne udelat rucni fsck v single
user rezimu.

Verze 6.1.18 zpusobuje reprodukovatelny kernel panic hostitele, pokud je
buildovana s VIMAGE=off.

Mirek