Kompilacia base zo zdrojakov - LLVM

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun May 9 01:05:23 CEST 2021

On 8.5.2021 16:55, Peter Rosa wrote:
> stroj ma sice len 4 GB RAM, ale top ukazuje:
> Swap: 8192M Total, 8192M Free

Tak to me docela prekvapuje. Nebyt tohoto jasneho dukazu o opaku, tvrdil
bych, ze na 4GB RAM se to nejspis vubec neprelozi.

> Debugovacie informacie pre kernel mam zakomentovane, predpokladam, ze sa
> teda jadro kompiluje bez nich. Ako toto nastavit pre world neviem.

Pokud jsi je ty nezapnul (DEBUG_FLAGS=-g), tak jsou vypnute.

> Takze nie je mozne resp. rozumne vypnut ani len tie cross-platform targety?
> - WITHOUT_LLVM_TARGET_AARCH64
> - WITHOUT_LLVM_TARGET_ARM
> - WITHOUT_LLVM_TARGET_MIPS
> - WITHOUT_LLVM_TARGET_POWERPC
> - WITHOUT_LLVM_TARGET_SPARC

Nezkousel jsem to, netusim, nakolik ti preklad prekladem nevznikne
vysledek, ktery nasledne nepujde nainstalovat, protoze v nem budou
nektere soubory chybet.

> Vseobecna otazka - naco vlastne sluzi prekladanie pre vsetky tieto  platformy?

Jsou to prost epodporovane platformy - a k podpore prekladac patri.

> Na stroji predsa mame pevnu architekturu

Jenze na kterem ? Na tom, na kterem to prekladas, nebo na tom, na kterem
to pak instalujes ?