cim vic jader CPU, tim pomalejsi - bhyve

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Wed Apr 28 13:09:30 CEST 2021

On Thu, 2021-04-15 at 12:58 +0200, Miroslav Lachman wrote:
> K tomu muzu rict u jen "pekne me stve, ze jsem jedinej, kdo ma s tou
> virtualizaci takovy problemy". A fakt nechapu, cim to muze byt, kdyz
> jsem to zkousel na 3 strojich s 2 ruznymi CPU s 2 ruznymi typy
> zasadni zpomaleni, ktere nikdo z vas nepozoruje :(
>
> Mirek
Hele takovej , mozna hloupej vystrel do tmy, ale tezko rict.
Pokud jsi to zkousel na vice masinach, pouzivas na vsech stejne custom
jadro, hledal bych problem asi na urovni toho custom jadra.
Nechybi ti tam neco co na normalnim generic kernelu je "linked inside"
?
Treba ovladace k scsi, spousta virtualizaci (virtualbox napr.
nevyjimaje), pouziva scsi knihovny pro pristupy ke sbernicim, i kdyz je
to ilogical. Extremem je v tomhle vmware, ktery bez scsi knihoven ani
nevidi vetsinu sbernic.

Ne ze by primo plne vyuzivaly celou scsi knihovnu, ale nektere funkce z
ni. Alespon co jsem ja pozoroval.
Jinak na bhyve se chystam casem, taky mam starsi notebook (Thinkpad
L430), tak uvidime jestli se dostanu do stejneho stavu, ale zatim na
virtualboxu mi fsecko jede celkem bez potizi.

ViK