cim vic jader CPU, tim pomalejsi

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Apr 2 19:01:24 CEST 2021

On 02/04/2021 16:50, David Pasek wrote:

> To jsem se zase rozepsal. Dejte mi prosim vedet, jestli uz toho neni
> moc a jestli to neni off-topic.

Pro me jsou to rozhodne vsechno zajimave a uzitecne informace, tak snad
to nevadi ostatnim. Popravde me tato zjisteni jeste vic zklamala (co se
virtualizace a moderniho buzzwordu "cloud" tyce).

Vlastne mi z toho celeho vyplyva, ze by bylo nejlepsim resenim tenhle VM
ve VirtualBoxu zrusit a presunout ho do jailu, ten omezit pomoci cpuset
na pozadovany pocet jader a vyhnout se tim tomu problemu vCPU : pCPU. :)

Mirek