swap_pager_getswapspace(32): failed / jak automaticky ukoncit proces?

Marek SOUDNY soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Fri Apr 2 15:25:07 CEST 2021

Ahoj,

<2>1 2021-03-25T14:46:41.725626+01:00 xxx.example.com kernel - - -
swap_pager_getswapspace(11): failed

Tohle mi par serveru pise taky, i muj desktop ze stejneho duvodu (browser), ale system se mi chova jinak nez popisujes ty. Mne system po chvili ten nenazranej proces ukonci. Tim padem mam problemy jen chvili a neresil jsem, jak presne ho ukoncuje, nicmene pouzivam "defaultni" instalaci 12.2-Release a pokud si dobre vzpominam, zadny nastavovani na omezeni pameti jsem nedelal, krom rctl na nekolika jailech..

Omlouvam se za strohou odpoved bez detailu, pisu jen rychle z mobilu. Muzu ti zkouknout servery, kdyz budes chtit, mam na vmware a kvm.

Marek