FreeBSD na arm

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Fri Mar 5 18:21:58 CET 2021

Ahoj,

nepoužívá tu někdo nějakou desku armv7?
Já mám stařičké BananaPi a na něm nainstalovanou 12.0. To je špatné,
protože ta už je mimo podporu. Tak jsem si myslel, že jí upgradnu tak,
že stáhnu nové image, nahraji na kartu a zabootuju. Ale ouha, současné
image už nejsou podle platformy, ale jsou nějaké generic. Asi je potřeba
si dokonfigurovat na, pro jakou platformu se spustí u-boot. Ale nějak se
mi nedaří najít žádné informace. Pokud vezmu image, nahraji na SD kartu,
tak rozhodně nebootuje. Bohužel vůbec netuším, co mám a nemám dělat?

Díky za rady.