wpa_supplicant na ethernetu

Marek Soudny soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Fri Mar 5 16:18:01 CET 2021

Ahoj,

nevite nekdo jak vysvetlit ethernetu, kterej ma enbled WPA, aby
vytimeoutoval, kdyz nema link?

Priklad: mam wifi s WPA enabled, pri bootu systemu se hleda sit, kdyz se
zadna nenajde, tusim po 30s, dhcp/wpa vytimeoutuje a jede se dal. V
praci mame WPA i na ethernetu, takze ho tam potrebuju mit zapnuty, ale
jak jsem mimo kancelar, tak wpa_supplicant ceka, ceka, ceka a zase ceka,
dokud ho nesestrelim (Ctrl+c). Da se nastavit, aby prestal
wpa_supplicant scanovat po 30s kabel, kterej ma stejne 'down'?

Dekuju,
Marek