Ako zobrazit MAC tabulku vo FreeBSD

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sun Jan 24 00:57:09 CET 2021

Pre informáciu ...

Keď v tomto mailliste človek položí otázku a nepríde ani jedna odpoveď
tak sú dve možnosti:
1. Otázka je úplne od vec, až tak, že ju nehodno ani komentovať.
2. Otázka sa týka vysoko špecifického problému, ktorý takmer nikto z
čítajúcich neriešil.

Moje zistenie po napísaní otázky je také, že na FreeBSD pokiaľ nemáte
zapnutý proces briging, tak nemáte možnosť zistiť naučene MAC adresy bez
priradenej IP adresy.
Tie sa systém bez bridgingu neučí, nemá dôvod.

Ak bridging je zapnutý, potom funguje aj povel "ifconfig bridge0 addr"
Viac v FreeBSD Handbook kapitola 32.6. Bridging

Jozef

Dňa 19. 1. 2021 o 8:47 Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) napísal(a):