Re: Stejná IP adresa v jailu - Address already in use

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed Dec 30 11:34:21 CET 2020

Ahoj,

> Pri trose stesti se dneska da do jailu zavrit i OpenVPN, coz kdysi
> davno neslo, kdyz jail mohl mit jen jednu IP adresu.
>
> Mirek

vidim, ze kdyz jsem pred lety na jaily zlomil hul, ze to je konfiguracni
hell, tak jsem nebyl daleko od pravdy. Sel jsem cestou virtualizace, ale
jsem setrilek, tak virtualizace zdarma. O anabazi s VmWare zdarma se
zminovat nebudu, ale uz par let pouzivam uspesne a k plne spokojenosti
Proxmox, vim, ze jsem uz trochu mimo tema, ale preci - proc na ten stroj
nehodis treba prave ten Proxmox a nejdes opravdu virtualni prostredi?
Prostredku na manegement to ukousne fakt nizke jednotky procent (to muzu
potvrdit z vlastni zkusenosti) a mas to opravdu ciste + mas bonusy navic
z virtualizace plynouci.

Jen nabizim dalsi pohled na reseni problemu.

Radek