problém s resolvingem domén pod subreg

cizek.milan at seznam.cz cizek.milan at seznam.cz
Fri Sep 18 01:39:40 CEST 2020

Ahoj,

od doby průšvihu v subregu se potýkám s problémem, kdy mi můj bind
(bind916-9.16.6_1) zpravidla nepřekládá žádné domény u nich vedené. Občas
ale vrátí správnou IP.

U žádných jiných domén problém nemám a začalo to přesně někdy v úterý, kdy
obnovovali ze záloh.
Ověřil jsem, že je to problém jen mého bindu (nevyužívám forwarders), pokud
použiji jiný DNS, je to OK.

Pokud překlad selže, v logu je třeba toto. Totéž pozoruji i u samotné domény
subreg.cz...
https://snipboard.io/AHTFlp.jpg

unexpected rcode (SERVFAIL) doména ... 217.69.4.49#53
Přičemž u domény používám subreg DNSka

Zaráží mě to IP, které dle všeho není subregu...
https://whois.domaintools.com/217.69.4.49

Chci se jen zeptat, jestli někdo neregistruje podobný problém, než to začnu
nějak zkoumat blíž. Přijde mi, že něco změnili, možná upgrade a od té doby
je problém.
Díky

Milan