System mi nenachazi zarizeni 2 (LTE modem).

Jan Jurák yan.jurak at gmail.com
Sun Jun 28 01:27:15 CEST 2020

Dobrý večer,

Já jsem chtěl také poděkovat, Dane, za ten vstup ... mas docela dobrej
didaktickej smysl rekl bych.

Dokonce i ten tip s vypnutim hot-plug featury mi tu zabralo behem
testování kvality gestovskych driveru vm a neslo prodelegovat flashku
- sice ne seriozní vec do mailinglistu jake tu zaznivaji, ale fajn a dekuji..

Regards
Jan Jurák

Regards

Jan Jurák