Kdo mi cmare do souboru ?

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon May 25 20:25:39 CEST 2020

On 2020-05-25 17:00, Dan Lukes wrote:

> Pri pristup k mailboxu pouzivam imap-uw - konkretne IMAP protokol, ve
> variante STARTTLS. Ja vim, to neni udrzovany software, je dokonce az tak
> stary, ze autor uz ani nezije. Klidne prijmu radu na neco jinyho (ale
> nechci aby to melo samostatnou databazi uzivatelu, at to jede nad
> systemovou a format mailboxu a to to idealne ma textovy), ale to neni
> duvodem proc sem pisu.

S ladenim tveho problemu nepomuzu, ale pro IMAP / POP3 server bych z
vlastni zkusenosti doporucil Dovecot. Drive jsem pouzival Courier-IMAP,
ale ten uz mi dlouho nevyhovuje.
Dovecot by mel podporovat mbox, Maildir a dbox format - podle toho, jak
si ho nakonfigurujes. Ucty ze systemu myslim taky umi, i kdyz ja je
pouzivam v databazi. V kombinaci s Postfixem ho pouzivam i jako MDA -
umoznuje server side filtry na rozdelovani zprav do podslozek (sieve
protokol), ale to asi neni featura, kterou bys ty hledal.

Mirek