System mi nenachazi zarizeni 2 (LTE modem).

Marek Soudny soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Tue May 12 12:54:19 CEST 2020

On 12. 05. 20 12:42, Dan Lukes wrote:

> To vypada dobre.

Jen bych k tomu jen dodal, ze jak jsi vcera vecer napsal ten "tutorial",
tak jsi pomohl i tomu, ze ted (slovy pred peti minutami), jsem se naucil
rychlejsi a jednodussi zpusob, jak zkompilovat ten kernel modul bez
celyho kernelu. Kdyby to nekoho zajimalo, tak:

# cp /usr/src/sys/dev/usb/serial/u3g.c /usr/src/sys/dev/usb/serial/my_lte.c
V /usr/src/sys/dev/usb/serial/my_lte.c provedu zmenu (pridani "ID"), pak
# cp -r /usr/src/sys/modules/usb/u3g
/usr/src/sys/modules/usb/my_lte
Dale se provede zmena v /usr/src/sys/modules/usb/my_lte/Makefile, aby
reflektoval potrebnou zmenu, tedy napr.:
KMOD= my_lte a pak zmena u3g.c za my_lte.c
a nakonec uz to jenom prelozite a vysledny module zkopirujete do
/boot/modules (nebo kam chcete, no)
# cd /usr/src/sys/modules/usb/my_lte
# make
# cp /usr/obj/usr/src/amd64.amd64/sys/modules/usb/my_lte/my_lte.ko
/boot/modules/

Cely to trvalo asi 2 minuty, coz je dost velka uspora proti prelozeni
celyho kernelu.

Marek