Re: Doporučený způsob posílání notifikací submited krze SES

Jan Jurák yan.jurak at gmail.com
Sat Mar 14 13:34:08 CET 2020

To je vpořádku Dane,

Já jsem takový admin šmudla co řadu zkušenosti posbíral podobně neoptimálni
volbou - to není první věc co dělám napodruhé, ptotože jsem volil dementně.
Teď vím přesně proč nechci GMAIL a těch pár centu Amazonu za jistotu a
monitoring služby rád dám.

PS: Nedostalo se mi vzdělání, je také dost pravděpodobné, že se podobně
blbých postupů z mé strany dočkaté častěji - it dělám po změně profese -
prosím o trpělivost. V prvním oboru se cítím postupy jistější. Asi jde o
ten věk čemu se věnoval člověku když mu to nejlíp pálilo...

Regards
Jan Jurák