Re: Analýza provozu na IPFW / DUMMYNET

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Mon Feb 3 01:15:48 CET 2020

Spomenul som si na dávnejšiu skúsenosť.
PC ruter, ktorý mal byt dummynet s PAT, ani so statickým rutovaním a len
s ip filteringom (nie aktívne udržovanou  tabuľkou spojení) nestíhal
medzi dvoma ethernet kartami.
Vinil som z toho SW, pripadne slabý procesor.
Potom som spravil SW prepoj, presnejšie degradoval ho na hub, ktorý
opakoval 1:1 a maximálna rýchlosť nevzrástla.
Nakoniec bola vadná ethernet karta, ktorá pri nízkych rýchlostiach bola
v pohode,  ale pri vyššom trafficu začala blbnuť a to bola 100 mbit.

Takže tiež sa prihováram začať kontrolou HW, presnejšie testom na
maximálnu priepustnosť 1:1

Nie každá gigová karta, dokáže giga aj trvale prenášať (nemám na mysli
spufing).

Jozef

Dňa 27. 1. 2020 o 5:11 Dan Lukes napísal(a):