invalid value 'gnu++17'

cizek.milan at seznam.cz cizek.milan at seznam.cz
Sat Oct 12 22:48:02 CEST 2019

Ahoj,

mimochodem mám úplně stejnou desku s CPU, kterou řešili v tom vlákně na uvedeném odkazu (Gigabyte GA-J1900N).
BIOS jsem také zkoušel vzít do factory defaults, nepomohlo.
Verze 12.0 tento problém nemá, normálně mi najíždí z Live. 11.2 a 11.3 z live také nenajíždí. Takže ve 12.0 je nějaká změna, která daný problém řeší. :-)

Ten hw.vga.textmode=1 někdy zkusím, ale až příležitostně, až budu zase nucen tam připojit monitor, což doufám v brzké době nebude.
M.