invalid value 'gnu++17'

Cizek Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Sat Oct 12 17:17:01 CEST 2019

Ahoj,

vrátím se k tomuto problému. Dnes jsem fyzicky donesl monitor, že si obnovím
přístup přes ssh atd. A přišel na zajímavou věc.

Níže popsaný problém se mi zase vyskytuje (po upgrade z 11.1 na 11.3). Tj.
obraz vytuhne na "/" a dál nic. Končím takto: https://snipboard.io/GkQN8F.
jpg(https://snipboard.io/GkQN8F.jpg)

Zajímavé je to, že systém na pozadí normálně komplet najede (je vidět
disková aktivita, IP ožije...). Jen prostě jakoby zamrzl obraz a asi i
klávesnice.

Bootnul jsem z live (12.0), stahnul z NFS zálohu, vybalil a přeplácnul
alespoň passwd a group. Ale stejně se nepřihlásím.

Je to dost složité dělat z live, ale alespoň mám nějaký přístup.

Můžete poradit, jak takto složitě si obnovit přístup na SSH? Možná bych pak
zkusil upgrade na 12, i když jsem chtěl počkat alespoň na 12.1.

Bez možnosti fyzické konzole je to fakt hodně nepříjemná komplikace.

Díky

M.

na