invalid value 'gnu++17'

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Aug 21 20:59:34 CEST 2019

Cizek Milan wrote on 2019/08/21 16:34:

> System: 11.1-RELEASE-p4

To uz je hodne stary system...

> Aktuálně se mi úplně upgradovat nechce, resp. na 11.2 mi systém ani nezačne
> bootovat a do 12.0 se mi jít nechce.

"11.2 mi system ani nezacne bootovat" - co si pod tim mam predstavit?
1) skonci to chybou? (jakou?)
2) zamrzne to? (v jake fazi / co to pise jako posledni / zkousel jsi
cekat dostatecne dlouho?)

Ja se setkal napriklad s tim, ze nektere SUpermicro X11 boardy bootovali
s FreeBSD 10.x pres 10 minut. A s jednou verzi BIOSu / Firmware ten
board velmi rad zamrznul pri rebootu jeste v inicializaci HW (nez se ke
slovu vubec dostane FreeBSD boot). Zabiralo na to jen vypnout, pockat,
zapnout.

Takze ja bych zatim jeste nehazel vidle do zita s tim, ze to s 11.2
nebootuje. Pricin i reseni muze byt spoustu. V prvni rade bych to overil
pokusem o nabootovani z USB flashky s FreeBSD 11.3 a ne 11.2.
Pak pripadne zkusit moznost pouzit 11.3 instalaci, ale zkopirovat 11.1
boot. (ja to u problemu na 10.x resil kopirovanim bootu z 11.x)

Mirek