invalid value 'gnu++17'

Cizek Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Wed Aug 21 16:34:52 CEST 2019

Ahoj,

nedávno jsem po delší době udělal komplet porupgrade, kompiluji z portů.
Balíky nepoužívám.

System: 11.1-RELEASE-p4

Aktuálně se mi úplně upgradovat nechce, resp. na 11.2 mi systém ani nezačne
bootovat a do 12.0 se mi jít nechce.

Předpokládám, že to ale nejspíš souvisí se stářím systému.
Prakticky vše jsem přeložil, krom rrdtool resp. nfdump.

Tam mi při kompilaci závislostí u každého c souboru failuje s následující
hláškou, např. třeba u portu boost-libs>0.

error: invalid value 'gnu++17' in '-std=gnu++17'
...failed clang-linux.compile.c++.without-pch bin.v2/libs/timer/build/clang-
linux-4.0.0/release/link-static/pch-off/threading-multi/visibility-hidden/
cpu_timer.o...

Chci se zeptat, jestli je nějaké možné řešení, abych daný port přeložil.
Hledal jsem, ale prakticky nic nenašel.

Možná mam starý clang? Dá se případně vypřekládat samostatně? Děkuji.

M.