GCC na FreeBSD - SOLVED

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Aug 9 10:56:21 CEST 2019

Ahoj,

> Zmena ozkouseneho a portem pozadovaneho kompilatoru za nejaky jiny je
> potencialnim zdrojem problemu. A mozne potize budou pro tebe obtizne
> laditelny. Takze ja takovyhle zasah odhaduju na "vic problemu nadela nez
> vyresi".

OK, radsej teda neriesim...

> Tak me napada - a jsi si vubec jisty, ze se ty jine verze gcc vubec  k
> necemu pouzivaji ? Jestli ono to neni tak, ze kdysi, kdyz byly
> nejnovejsi verzi, tak s neci prisly, dneska, protoze v systemu jsou, tak
> se aktualizuji, ale pro preklad niceho uz se nepouivaji ...

# pkg info -rx gcc
gcc-9_4:
gcc-ecj-4.5:
         gcc6-6.5.0_3
gcc6-6.5.0_3:
         pdftk-2.02_8
gcc9-9.1.0_1:
         arcconf-3.01.23531_1,1
         gcc-9_4

Takze ano, pouzivaju - GCC6 pouziva print/pdftk, GCC9 sysutils/arcconf.
PDFTK vyzaduje striktne GCC6 kvoli Java, od GCC7 bola Java odstranena.

Trochu divne je, ze ARCCONF bol zavisly na GCC8, toto sa aktualizovalo
na poslednu verziu, a sucasne sa doinstalovalo GCC9 a zavislost ARCCONF
sa zmenila na GCC9... Ale dalej to nebudem riesit.

> Co je takhle docela obycejne vsechny smazat ?
GCC8 som medzicasom zmazal, aspon tie sa mi uz "neaktualizuju".

Velka vdaka za Vase rady - aspon teraz viem, preco mam viac verzii GCC,
kto je na nich zavisly a preco. A zjavne aj u mna vacsina portov pouziva
CLANG, nie GCC :-)

Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa