openvpn redirect default gw

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Fri May 24 08:53:54 CEST 2019

To je ppřece celkem logické. Teda mně se to jako logické zdá. Pokud mám VPN, tak se tvářím jako v cílové síti a nikoli jako router těchto dvou sítí.

Asi není moc velký prohřešek reagovat na spojení, která jsou v rámci stejného subnetu, ale rozhodně neroutovat.

Pokud by jsi měl routovat, tak potřebuješ postavit pravidla za jakých okolností co a kam.

---------- Původní e-mail ----------