alternativa k ProFTPd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 26 12:18:18 CEST 2019

Miroslav Lachman wrote on 26. 4. 2019 11:15:
> Zkratka ted mi ProFTPd umira nekde mezi 0:00 - 0:10... a me tohle uz nebavi obchazet dalsima a dalsima berlickama.

Odpoved na tvoji primarni otazku to neni, ale jestli umi ProFTPd bezet
na popredi a parametry prikazove radky se daji poskladat tak, aby
koncily unikatnim existujicim nazvem souboru, pak restarty po libovolnem
padu muze zajistit 'init'. Jen je treba spusteni ProFTPd napsat do /etc/ttys

Pouzivam to treba pro OpenVPN a to v ttys vypada takhle:

../usr/local/etc/openvpn/cfg.conf "/usr/local/sbin/openvpn --config"
unknown on secure