alternativa k ProFTPd

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Fri Apr 26 12:13:33 CEST 2019

> Kdyz se tu nakouslo tema s PureFTP, tak jsem si vzpomnel, ze by se mi
> asi hodila alternativa k ProFTPd.

> Mirek

pureftp jsem měl odladěný s mysql, dokonce i s webovým rozhraním
viz zde
https://www.dvorec.eu/freebsd-ftp.html#instalftp

ale ten vlám (michael general)bud umřel, nebo přestal vyvíjet tu aplikaci.
Poslední je asi 7 let stará ale neběhá s PHP7. O programování vím velký
kulový, takže nejsem schopný poznat jaký jsou tam rozdíly proti PHP5

Takže jako nejmenší zlo jdu cestou pureftp DB

Jarda

PS
logy už jsem pořešil
ee /etc/syslog.conf
zapíšeme
ftp.*                                           /var/log/pureftpd.log

a restartujeme syslog
service syslogd restart