Ako poslat mail po reboote?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 7 16:04:29 CET 2019

On 7.3.2019 15:26, Jozef Drahovsky wrote:
> Robil som pokus ked v usr/local/etc/rc.d som spravil scripty aaa  rrr  ttt zzz a sledoval poradie startovania.

> 1.,  Ak nie je REQUIRE definovane, tak sa spustaju abecedne porade

Na to se spolehnout neda. Muze to tak byt, ale nemusi - a na nekolika
strojich co jsem se zkousel podivat to tak na zadnem nebylo.

Poradi scriptu ti ukaze prikaz rcorder.

Neni dokonce ani garantovano, ze je poradi pri kazdem startu systemu
stejne, byt' realne je to dost pravdepodobne.

Garantovane je jen to, ze budou dodrzene pozadavky dane
REQUIRE/BEFORE/KEYWORD tagy.

> 2., sendamil je mimo tohto zoznamu

U me rozhodne ne a pochybuju, ze u tebe. Kdyz se na to podivam:

> rcorder /etc/rc.d/* /usr/local/etc/rc.d/* | cat -n

... tak sendmail se spousti jako 188 script z 228. To mam al
enainstalovane uz nejake packages, takze /usr/local/etc/rc.d/ neni
prazdny. Na zcela cistem systemu by se sendmail startoval jako 138 z 166
(11.2-RELEASE)

Posledni se u me spousti /etc/rc.d/bgfsck