Ako poslat mail po reboote?

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Thu Mar 7 15:26:55 CET 2019

Dňa 06.03.2019 o 18:39 Dan Lukes napísal(a):

> Jen drobna technicka - REQUIRE zajistuje, ze se pred tvym scriptem
> spustily a uspesne provedly jine scripty. Ale negarantuje, ze (uz) je
> funkcni sluzba, kterou jejich spusteni zajistovalo.
>
> V probiranem pripade se tak klidne muze stat, ze se tvuj script
> spusti, prestoze pocitac jeste realne nema IP konektivitu. Konfigurace
> sitove karty uz sice probehla, ale to neznamena, ze dobehla i ochranna
> doba STP protokolu na portu, ze DHCP uz ziskalo adresu, ze routovaci
> daemon uz smysluplne naplnil routovaci tabulku ... - efektivne tak
> [...]
Doplnim este moje aktualne skusenosti.

Robil som pokus ked v usr/local/etc/rc.d som spravil scripty aaa  rrr
ttt zzz a sledoval poradie startovania.

1.,  Ak nie je REQUIRE definovane, tak sa spustaju abecedne porade a
caka sa na dokoncenie predchadzajuceho. Nevykonavaju sa paralelelne.

2., sendamil je mimo tohto zoznamu (preto som testoval rrr ttt) a spusta
sa az nakoniec

3., Ak cez REQUIRE je definovana zavislost, tak ide spustanie abecedne
porade, ale script s podmienkou sa nespusti.
Vyzera to tak, ze stale ide vsetko v abecednych cykloch az sa vsetko spusti.

4., Nechtiac sa ta vyrobit aj slucka, že system sa nerozbehne alebo
donekonecna restartuje. Potom treba nabootovat v single mode a opravit to.

Jozef