SH a funkcie / primarni IP v jailu

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Feb 28 09:04:08 CET 2019

Ty adresace preci definujes u definice jailu na hostovi, komu ktera
patri. Takze staci chytry system zapisu a vyparsuj to na hostovi a
propis to do jailu. Stejne ten jail mas na fs pristupnej pod hlavnim
rootem, tak nevidim duvod proc bys nemohl appendnout nebo 'sed-nout'
konfiguracni soubor uvnitr jailu z master hosta.

Ja jsem takle nastavoval virtualhosty kdyz jsem mel apache v oddelenym
jailu.

Vilem