Re: pearl má problémy se závislostma-BSD 12

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Tue Jan 22 12:39:10 CET 2019

> Jen doplnim, ze MC si reklo o "nejaky Perl5". O jaky konkretne si MC
> neurcilo, takze to urcuje konfigurace uzivatele (nebo default, ktery ale
> uz nejakou dobu je 5.28)

jsem co se týče BSD jen lehce poučený amatér bez ambicí něco extra ladit.
Chci nainstalovat server, pokud možno bez nějakých špeků. Takže vše
instaluju pouze pomocí make install, většinou nechávám defaultní volby,
spíše sem tam něco vyhodím ( dokumentace, IPV6, X11). Aktualizace
instaluju jen pokud mi něco nejde rozchodit. Jinak většinou neopravuju to
co funguje.

Jarda