Re: problémy se spuštěním amavisu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 16 01:23:01 CET 2019

On 15.1.2019 9:09, jaroslav.votruba at dvorec.eu wrote:
> tady je ta chyba:
> Unescaped left brace in regex is deprecated here (and will be fatal in
> Perl 5.32), passed through in regex; marked by <-- HERE in m/ ( { <-- HERE
> } (?: / \* )? | \* ) / at (eval 109) line 830.

No, to je sice hezky, ze "tady je ta chyba", ale nejak jsi opomel zminit
pri cem se ta chyba objevila.

> a tady návod:
> https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=913548

To moc nepomaha, protoze tam se mluvi o spusteni
/etc/cron.daily/spamassassin

Ale nic takoveho my na FreeBSD nemame. Nejmene spamassassin-3.4.2_2
(tedy posledni dostupny) neinstaluje zadny script, ktery by se denne
periodicky spoustel - a pokud vim, nic podobneho neinstalovala ani zadna
predchozi verze.

Kandidat na periodicke spousteni je sa-update (kvuli aktualizaci
pravidel). Tak jsem to zkusil - a zadnou chybu mi to nevypisuje
(spamassassin-3.4.2_2; pcre-8.42_1; perl5-5.28.1).

Zkusil jsem spustit i samotny /usr/local/bin/spamassassin - a taky nic.

Tak nevim, kde ty na ty vecny problemy s instalovanejma balickama chodis ;-)

Mozna bys mel zvazit, jestli ta metoda aktualizaci, kterou pouzivas, je
pro tvoje potreby vhodna a (protoze anticipuju zapornou odpoved) zvazit
zmenu na nejaku vhodnejsi.