Re: úplná odinstalace php

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Wed Dec 5 12:13:34 CET 2018

Ivo

díky za ten parametr -x. o tom jsem nevěděl a ručně jsem dřív vyhazoval
jeden balíček po druhým

Jozef
odinstalace sebou vzala i adresáře, takže tahle teorie padla.

Miroslav
bingo. To bylo ono

Dan
přiznám se,že ted už  nevím co mu chybělo. Je to asi týden zpět. Tu
chybějící knihovnu to vypsalo na úvodní stránce a když jsem jí zkoušel
nainstalovat, tak mě to vyhodilo hlášku že pro danou verzi není k
dispozici

Stav je nyní takový, že vše od PHP bylo odinstalováno, nainstalená verze
71 s extensions a modu. Doma to zkusím a budu vidět.

Zatím díky
Jarda