úplná odinstalace php

Jarda jaroslav.votruba at dvorec.eu
Tue Dec 4 18:41:37 CET 2018

Zdar

mám takovej problém. Pro instalaci postfixadmina potřebuji PHP. Měl jsem
předtím nainstalovaný PHP72, ale jedna z php knihoven potřebná pro běh
postfixadmina je dostupná pouze pro verzi 71. PHP bylo instalováno přes
make install, takže jsem přes make deinstall vyhodil jak php, tak i
extensions. Restartoval jsem apache a zkusil se přihlásit na web.
Phpinfo mi normálně funguje a ukazuje verzi 72. Proč mi funguje php,
když je idinstalovaný?

Nainstalil jsem php 71 + extensions a phpinfo stále ukazuje verzi 72.
Odinstaloval jsem 71 i extensions a zkusil spustit instalaci 72.

Skončí to errorem, prej je stále nainstalovaná verze 71.

porttree je aktualizovaný a balíčky upgradovaný na poslední verze.

Jak se úplně zbavím veškerých verzí php, abych je mohl znova řádně
nainstalovat?

Používá někdo postfixadmina s apache24, PHP7x, mysql8x ?

Když jsem jej instaloval naposledy před 10 lety s apache22, php53 a
mysql 4x, bylo vše bez problémů.

Jarda