Vlastni RootCA v systemu

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Tue Oct 16 18:27:13 CEST 2018

Ano, nesuvisi s FreeBSD, ale mohla by,
ak by chcel vediet vytvorit a prevadzkovat root certifikacnu autoritu na
FreeBSD a vydavat certifikaty (napr zariadeniam vo svojej sieti)
a aj vsetkych ostatnym, ktorý si tvoju certifikačnú autoritu uznaju
namualnym pridaním do zoznamu autorit.

Bol taký zmysel otázky?

Jozef

Dňa 16.10.2018 o 16:08 Dan Lukes napísal(a):