BSD 11.1 a porty

Marek Soudny soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Wed Dec 6 09:24:21 CET 2017

On 2017/12/05 16:16, Dan Lukes wrote:

> Tenhle restart nedelam snad nikdy ;-)

> Tak to ja delam
>
> 1. mergemaster -p (jen kdyz je treba)
> 2. make KERNCONF=YOUR_KERNEL_HERE' installkernel
> 3. mergemaster -iF (ale logiku -i mam vlastni upravou trochu rozsirenou)
> 4. make installworld
> 5. jen u major upgrade - reboot
> 6. portupgrade -aPP (u vetsich upgradu -afPP)
> 7. make delete-old delete-old-libs
> 8. reboot

> No, mel bys vedet, ze ono to preci jen neni tak ruzove, jak jsme ti to s
> Mirkem namalovali. Nekdy to totiz tak hladke skutecne neni. Tim
> [...]

No hezky Ja mam aktualne neco pres 20 stroju, vsechno ve vmware, takze
rollback muze byt celkem rychly (snapshot pred upgrade, alespon
testovaciho stroje).

Co se tyka baliku, tak si drzim vlastni repo pomoci ports-mgmt/poudriere
a na serverech pak pouzivam ciste jen pkg. Mam tu vyhodu, ze mam vsechny
servery (aktualne) na stejne verzi (11.1).

Dekuju za rady a zkusenosti, na pkg-base se, alespon prozatim, vykaslu,
a trochu zoptimalizuju 'installkernel installworld' proceduru.

Marek