BSD 11.1 a porty

Marek Soudny soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Tue Dec 5 14:48:53 CET 2017

On 2017/12/05 14:38, Dan Lukes wrote:

> Nemam, ale kdyz's uz to nakousnul - asi mas nejaky duvod, proc o nich
> uvazujes. Jakej ?
>
> Me to totiz pripada jako vylepseni prinasejici tak malou realnou vyhodu,
> ze se tomu takrka nevyplati venovat energii a pozornost ...
>

> Dan

Mas pravdu, mam k tehle otazce duvod. Updaty resim stejne jako ty a
Mirek, nicmene v porovnani s ostatnimy systemy (mame v praci heterogenni
prostredi) potrebujes na fbsd nekolik rebootu.

Po installkernel, po installworld a nakonec po
mergemaster/delete-old-libs. S base v balicich mozna nejaky restart
odpadne, mozna to ale neni tak super, jak vypada. A proto se ptam,
jestli nekdo ma zkusenost. Energie vlozena do vyroby baliku a
nasmerovani serveru na nove repository je zanedbatelna, nicmene pokud by
to melo prinest vic skody nez uzitku, tak je to bezpredmetny. Navic je
to porad v beta rezimu, co jsem tak koukal (na fbsd 11).

(Na linuxu mame jeden restart po upgrade, na solarisu taky jen jeden,
ale zato poradnej, protoze s LDOMou se restartujou i jeji zony, ze jo....)

Marek