ntpd nestartuje pres Ansible

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Oct 17 11:09:19 CEST 2017

Dan Lukes wrote on 10/17/2017 00:54:
> Miroslav Lachman wrote:

> Tak nevim, bud' to bylo driv jinak, nebo jsem se kdysi prehlednul a
> ulozil si do hlavy chybnou informaci. Ted je kazdopadne u Apache restart
> skutecne stop -> start

Ja si prave zase pamatoval, ze Apache to ma jako stop + start a radsi
jsem se na to pred poslanim toho e-amilu i podival :)

> Presna pricina by se musela odladit - a Ansible je Python, do toho se mi
> nechce ;-)

To se ani nedivim. Ja se ted spokojim s tim workaroundem pres su, co
poslal Martin a vic to resit nehodlam. Na priste budu aspon vedet, ze i
takove problemy muzou vzniknout.

Mirek