Binarna kompatibilita FBSD 10.1 s FBSD9

Marián Černý majo-users-l at cerny.sk
Tue Aug 1 07:23:29 CEST 2017

Dan Lukes wrote:

> To je asi vlastnost konkretni metody upgrade (tedy - freebsd-update). Odhaduju, ze ono v ramci upgrade rovnou, v jednom kroku, zlikviduje systemove knihovny stare verze. Takze po restartu skutecne ledacos (pravdepodobne vetsina) nenastartuje, protoze tomu budou shazet systemove sdilene knihovny, bez nichz to nema sanci.
>
> Ja upgraduju pomoci 'make installworld installkernel' kde je uklid starych knihoven (make delete-old delete-old-libs) samostatnym krokem - a ten se dela az po reinstalaci portu.

Aj pri freebsd-update sa robi major upgrade viac-krokovo - s uklidem starych knihoven:

1) freebsd-update upgrade -r X.Y-RELEASE
2) freebsd-update install
3) shutdown -r now
4) freebsd-update install
5) pkg-static upgrade -f
6) freebsd-update install

volitelne:
7) shutdown -r now

Uklid starych knihoven sa robi v kroku 6 po aktualizacii vsetkych balickov v kroku 5. Na upgrade balickov v kroku 5 je mozne pouzit aj nieco ine.

Ja tento postup pouzivam k mojej spokojnosti.

Marian