M.2 SSD disky vo FreeBSD

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed May 3 21:29:04 CEST 2017

Ahoj,

> PCIe. Bude mi to vo FreeBSD normalne fungovat? Mozem z toho aj bootovat
> budem dosahovat take rychlosti, ako uvadza vyrobca? Pripadne viete mi
> poradit nejaky iny SSD disk, ktory mi bude vo FreeBSD pracovat lepsie?

[Radek Krejča] Aktualne mame nvd0: <Samsung SSD 960 PRO 1TB> NVMe namespace , nezdaji se problemy. Bootovani jsem nezkousel, ale nevidim v tom problem. Cteni/zapis kolem 2,5 GBytu/s, blizilo se to ve spickach 3 na Supermicro CPU: Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1260L v5 @ 2.90GHz (2904.14-MHz K8-class CPU)

Na disk se zapisuje kolem 120Gb denne, je ale vice mene zatim jako odkladiste, abych videl, kdy se upise.

Je to nicmene parada, oproti "klasickim" SSD obrovsky skok.

Radek