M.2 SSD disky vo FreeBSD

Cizek Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Tue May 2 15:28:15 CEST 2017

Ahoj,

nejake uz v praci používáme a musim rict, ze rychlost je paradni.

Zadny problem s tim zatím nebyl.

Konkretni typ a zkušenost muze dat když tak Radek Krejca tady z konfery.

--
Milan Čížek

---------- Původní e-mail ----------
Od: Lukáš Ferenec <lukas.ferenec at gmail.com>
Datum: 2. 5. 2017 14:28:21
Předmět: M.2 SSD disky vo FreeBSD
"Zdravim Vas!

Pouziva niekto z vas na FreeBSD M.2 SSD disky? Rad by som si kupil do
svojho serveru Samsung SSD 960 PRO (
http://www.samsung.com/semiconductor/minisite/ssd/product/consumer/960pro.
html),
ale nemam ziadnu skusenost s tymto typom SSD diskov, ktore sa pripajaju na
PCIe. Bude mi to vo FreeBSD normalne fungovat? Mozem z toho aj bootovat a
budem dosahovat take rychlosti, ako uvadza vyrobca? Pripadne viete mi
poradit nejaky iny SSD disk, ktory mi bude vo FreeBSD pracovat lepsie?