Diagnostika disku (FS apod.)

pm-conf at kostax.cz pm-conf at kostax.cz
Wed Apr 26 15:24:17 CEST 2017

> Obcas si tak rikam, co si my ostatni pocneme, az te to jednou prestane
> bavit tady cist a odpovidat. Pro me jsou vsechny tvoje rady a znalosti
> neskutecne cenny.. zrovna jako tahle.

Souhlasim, cte se to trochu i jako detektivka ;-)

> Sam bych se do podobne analyzy ani nepustil, ale od tebe to vsechno
> vypada tak jednoduse :)
>
> A ted jeste k veci - geom_raid3.ko je podle toho vypisu, co PM poslal,
> nacteny. Takze by melo stacit graid3 list / graid3 status pro overeni,
> ze o nem system vi a zarizeni by melo byt videt v /dev/raid3/

Mas pravdu, stacil jen graid3 list, namountovat uz to slo bez problemu.
Mel jsem si toho samozrejme vsimnout, Danovi bych tim usetril zkoumani
a ostatnim cele tohle vlakno. Diky mylnemu predpokladu o konfiguraci
disku jsem zacal zkoumat jednotlive disky a nepodival se na to jako
celek. Stacilo si treba vsimnout jen /dev/raid3/zaloha a asi by to bylo
jasne.

/dev/raid3/zaloha on /mnt (ufs, local, soft-update

Dane, moc dekuju!

PM