Re: jak správně restartovat síťování?

Jan Friedel jf at devnull.cz
Wed Apr 26 11:16:13 CEST 2017

í~ek wrote:

> [...]
> Bes smazani stareho ti novy vytvorit nepoujde.
>
> Tim je precislovani hotovo na urovni systemu.
>
> Komplikovat to ale mohou jakekoliv dalsi aplikace, ktere si mohly
> puvodni nastaveni systemu nacist pri svem spusteni a ktere nemusi nutne
> zohlednit zmenu automaticky.
>
> Na tohle ale neexistuje obecna odpoved, protoze zalezi na kazde
> aplikaci. V zasade je nutny restart tech aplikaci, ktere sitove
> komunikuji a byly nabindovane na puvodni adresu.
>
> No a taky se zamysli, zda neni treba reloadnout firewall (i to zalezi na

	.. ja bych jen dodal, ze az tohle vsechno provedes z radky a
	ruzne zmenis rc.conf, pravidla firewallu, nastaveni apache
	(Listen address) apod. starym dobrym zvykem byvalo provest
	reboot proto, aby ses ujisil, ze vsechno nabehne spravne i pri
	restartu systemu.  Provest restart a vyreseni pripadnych
	problemu ve vhodnout dobu z pohledu  provozu systemu je vzdy
	vyhodnejsi nez necakany restart s predchozim uklepnutim se v
	pravidlech firewallu.

	Honza