IPv6 blok, zadna "vnejsi" adresa

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 30 11:06:02 CEST 2017

Ivo Hazmuk wrote:
> nezkoušel jsem to, ale zaujal jsi mě touto otázkou. Protože pro
> připojení by měla stačil Link-local adresa a default gateway bude opět
> link-local adresa. Potom můžeš dát přidělený prefix na vnitřní rozhraní.

Jo, tohle samozrejme taky - ale tohle jsem nemyslel. Ja mluvil o
moznosti mit tutez verejnou IPv6 adresu na dvou ruznych interfacich - v
danem pripade - jak vnitrnim tak vnejsim.

Pokud vim, na IPv6 tohle jde. Ale netusim, jestli to jde prakticky
nakonfigurovat na FreeBSD (s LL adresami to jde urcite - ta je na vsech
interfacech stejna - mluvim o verejnych adresach).