FreeBSD 11.0 - mail tls auth pop imap

Martin Bily mbily at mbily.eu
Tue Mar 14 13:04:26 CET 2017

Dobrý den,

> Zakladny mail na portoch 25 az 587 aj autorizacia mi funguje, ale  tls sluzbu na porte 465 som zatial nerozchodil,
> mozno robim nejaku principialnu chybu. Ma niekto odskusany postup pre sendmail a postfix na usetrenie casu?

sendmail v podobné konfiguraci provozuju. Na portu 465 ale natvrdo vynucuji SSL. Budete-li chtít, tak mne kontaktujte mimo konferenci. Můžeme si porovnat konfigurační soubory.

Pokud jde o imap (pop nepoužívám), tak sice nevím, zda jsem před lety zvolil zcela optimálně. V každém případě ale dovecot2 funguje a nemám důvod hledat jiné řešení.

S pozdravem,
    Martin Bílý