Instalacia FreeBSD 11.0 z USB a GPT CORRUPT part

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Wed Feb 8 21:49:42 CET 2017

Dňa 08.02.2017 o 18:52 Dan Lukes napísal(a):

> Jestli jsem GPT oznacil za "moderni vystrelek", pak tezko rict jak
> oznacit ZFS ;-)
>
> Dan
V tomto momente mi napadla otazka, preco obvykle pouzivam BSD disklabel
a nie MBR?

Na noteboku mam MBR lebo mam na disku aj windows, ale inak vsade aj do
VMware davam ako zaklad BSD disklabel
a nikdy som sa nezamyslal nad rozdielom z hladiska vykonu spolahlivosti
alebo inych vlastnosti.

Ma niekto tieto dve struktury porovnane v kritickych situaciach?

https://en.wikipedia.org/wiki/BSD_disklabel
https://en.wikipedia.org/wiki/Master_boot_record

Jozef