SSH tunel - SOCK - outgoing IP

pm-conf at kostax.cz pm-conf at kostax.cz
Tue Jan 24 08:26:24 CET 2017

Dne 23.1.2017 v 20:10 gabriel at maxpark.cz napsal(a):

> Pridavam sa k tomuto nazoru - delistoval som na SORBS minuly tyzden, slo to presne ako pise PeSe.

Uz jsem to tedy asi rok az dva neresil, ale dostal jsem se do stavu jako
puvodni tazatel. Mozna to souvisi s cetnosti delistace nebo na necem
dalsim, ale i pres registrovany ucet mi to reklo, ze pokud to
nedelistuji z te IP, tak mam smulu. Ale jak jsem rikal - je to tak 2
roky zpet, mozna tu politiku zmenili.

A nestalo se mi to jednou, resil jsem to treba i pres Ly(i)nks textovy
prohlizec primo z toho postovniho serveru, kdyz jsem tam mel BSD.

PM