Re: Dvě brány pro síť

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Jan 21 09:07:00 CET 2017

Diky vsem za nasmerovani.
Protoze je to reseni docasne, pouziju asi fwd (pokud pri implementaci
nenarazim na nejakou zaludnost, ktera mne zatim nenapada). Ja o nem
premyslel, ale nebyl jsem si jisty, jestli je to to prave. Moc jsem
premyslel nad manualem a cetl jsem tam mezi radky uz i veci, ktere tam
nejsou, takze mne to zmatlo :-) Pouceni pro priste: cist jen to, co v
manualu je a nehledat v tom zaludnosti :-)

Kazdopadne velike diky i za informace o multiple routing tables. Je
pravda, ze jsem to nikdy nestudoval, ale nejak mne nenapadalo, jak a k
cemu to pouzit. Takze jste mi ted vylozene rozsvitili :-)

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931